(Android) Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game obegränsad hackning av kristaller
Feb 28, 2022 8:44:57 GMT -5
Post by tracevarangai on Feb 28, 2022 8:44:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad hackning av kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Spelet innehåller många annonser och jag hatar annonser snälla gör något för det plzzzz och appen ger mindre tid att ge mat till kunder så snälla gör något 😊😊😊😊😉😉😉
Var kul, tills den slutade ladda vid 99%. Jag är inte den enda med detta problem. Och utvecklaren verkar inte vara sugen på att fixa det. Så jag ger denna ena stjärna
Så intressant matlagning
Det är okej spelet.
Jag kan inte spela ett spel som visar grymhet mot djur!! Om jag inte klarar en nivå sparkar flickan den gråtande hunden. Vilken typ av person skulle tillåta detta på ett spel!! Det är skamligt och äckligt. Jag kommer aldrig mer att spela ett av dina spel!
Spelet är riktigt trevligt att spela jag spelade till nivå 21 och jag stänger efter en tid jag öppnade sedan förlorade jag allt och kom till 1:a nivån
Trevligt spel men för mycket reklam så bara tre stjärnor
Roligt spel att hålla sig sysselsatt med. Inte säker på kristaller när vi går vidare
Älskar det att det är högt tempo och håller dig på tårna!
Det var ett riktigt roligt spel och jag kom hela vägen till den tredje restaurangen men en dag startade den plötsligt om mina framsteg utan att jag tryckte på något för att få den att starta om.
ÄLSKAR DET! DET BÄSTA SPELET NÅGONSIN! ENKEL OCH LÄTT! BRA SÄTT ATT DRIVA TID PÅ LÄKARKONTORER!!!!
Snälla hjälp jag älskade verkligen det här spelet tills mitt barn tog bort det. Jag var inloggad på facebook och det tog mig inte tillbaka till rätt restaurang Det tog mig långt tillbaka jag har tillbringat för mycket tid i det här spelet snälla säg mig att du kan återställa mina framsteg
Jag betalade för startpaketet $1,99 och fick ingenting, men mina pengar drogs från mitt konto direkt. Återbetala mina pengar eller ge mig mina ädelstenar.
Varför har dessa spelspelare satt ett nytt ansikte på samma jäkla spel, spelat/raderat?
Det här spelet är perfekt men det känns som att om du spelar till en lång nivå upprepas det
Enformigt
Det är kul att du inte behöver ha med ädelstenarna eftersom det ger dig en chans att titta på en video för att få några ädelstenar. Det är rättvist inte som de andra matlagningsspelen! Jag fortsätter att njuta av detta matlagningsspel som är en stressavlastare för mig
Bra🍔🍔🍔🍜🍜🍚🍚🍛🍛🍧🍧🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺
Bra matlagningsspel gjort enkelt!
Jag älskar det 💟
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Alkalmi qla
Är så mycket erfaren att laga mat och jag kommer så mycket att älska att laga mat och det här spelet är så uppskattat att laga till all speciell mat som många är att barn är så underbara att inte ha ett sådant spel
Jag älskar spel väldigt mycket. Det är väldigt lätt att spela
Första gången jag spelar ISO som det här spelet
Sämsta spelet.. fastnat på 99% .. var på väg att slutföra min sista omgång.. det här är så äckligt.. slösa inte din tid på sådana spel
Uppdatering raderade förlopp. Efter senaste uppdateringen skickades jag tillbaka till början.
Det här spelet är bra. Jag spelar nästan nivå 20. Sedan öppnar jag imorgon igen tillbaka till nivå 1 igen. Du måste fixa det.
det här spelet också väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt hårt
JAG TROR INTE JAG GILLAR SPELET SÅ MYCKET 😠
Jag älskar att spela det här spelet. Det är mycket svårare än vissa av de andra, men beroendeframkallande. Det enda verkliga klagomålet jag har är att i början av en ny stad raderas alla dina tidigare mynt och målen som satts upp för att klara en nivå kräver utjämning av kök och matvaror, vilket du inte kan göra eftersom du inte gör det. har mynten.
Jag gillar det här spelet men det är inte lätt att uppgradera, hee är väldigt dåligt. tack och Gud välsigne.🙏🙏😍😘
Väldigt roligt lätt att fördriva tid
Uppdatering 2/15/21: Avinstallerar detta. Det är helt enkelt inte värt besväret. 21-02-15: Det här spelet är väldigt likt andra jag har spelat, så jag gillar det verkligen. Grafiken är lätt för mina gamla ögon att se. Det finns dock ett par saker som irriterar mig. När du väl öppnat frukostrestaurangen MÅSTE du ha insta-cook-boostern för att vinna även den första undernivån - av ALLA nivåer. Och när du tittar på annonser för att få gratis ädelstenar låser sig spelet efter att ha sett två annonser.
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Casual vclx
Dessa spel borde göras för roligare än att tävla
Trevligt spel och bra👍👍
Jag är Mithra
MOHIT
Det här spelet är magiskt, roligt och hjälper mig när jag är klar för mina kunder är alltid nöjda och det gjorde herr glad
Varför börjar mitt spel om från början? Man detta suger. Och jag betalar ingen app.
Nu startar inte spelet
Var ett stort fan tills efter cirka 2 eller 3 uppdateringar började spelet mina framsteg mer än en gång. 😥
Det fungerar inte längre, oavsett om det har uppdaterats..
Jobbade och spelade i många timmar men laddar bara på till 99% och sitter fast. Jag kan se att den har haft en uppgradering idag så detta har orsakat en bugg. Förhoppningsvis kommer utvecklarna att fixa det snart.
Jag älskar verkligen spelet men det började fastna på 99% och det slutade fungera
Kan inte ladda spelet, stannar på 99%. Finns det också en stad efter Tokyo?
Detta fantastiska inte illa och splittra upp😠😠😠😠
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game Priložnostne yrk
Det är ok det är trevligt jag gillar det men älskar det inte
Zombie Tsunami आर्केड गेम ogqj
Spelet vill inte öppna sina hållplatser på 99%